سیاسی

ارسال کمک های جدید عراق برای ساکنان نوار غزه

عراق در چارچوب ایجاد پل هوایی برای ارسال کمک های بشردوستانه برای ساکنان نوار غزه، محموله های جدیدی را با هواپیماهای ترابری به مصر منتقل کرد.

میدل ایست نیوز: وزارت دفاع عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد هواپیماهای نیروی هوایی عراق محموله جدید کمک های بشر دوستانه این کشور برای ملت فلسطین در غزه را  به منطقه العریش مصر منتقل کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد با دستور محمد شیاع السودانی نخست وزیر و پیگیری های مستمر وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش عراق، هواپیماهای نیروی هوایی ارتش، تحت نظارت کمیته پیگیری دریافت و تحویل کمک های ارسالی به ملت فلسطین، صبح امروز  این کمک ها با هواپیماهای سی 130 ارتش برای ملت فلسطین منتقل شد.

این منبع افزود: کمک های بشردوستانه عراقی ها شامل 21 تن مواد  غذایی از پایگاه هوایی شهید «محمد علا» به فرودگاه العریش مصر ارسال شد تا از آنجا برای مردم فلسطین در نوار غزه ارسال شود.

این بیانیه با اشاره به اینکه کمکهای غذایی و دارویی دیگری نیز برای ملت فلسطین در راه است، افزود: این محموله غذایی  زیر نظر هلال احمر عراق به هلال احمر مصر در منطقه العریش تحویل و سپس از آنجا برای ساکنان نوار غزه ارسال خواهد شد.

در این بیانیه تاکید شده است پل هوایی برای انتقال کمک ها به مردم فلسطین در غزه که بنا به دستور نخست وزیرعراق ایجاد شده است ادامه خواهد یافت.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا