سیاسی

تاکید سازمان بدر بر ضرورت خروج نیروهای خارجی از خاک عراق

سازمان بدر با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام برائت از برخی موضعگیری‌های فردی، بر ضرورت خروج اشغالگران از خاک عراق تاکید و از حمایت‌های ایران قدردانی کرد.

میدل ایست نیوز: سازمان بدر عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد این سازمان از بدو تأسیس خود به اصول ایدئولوژیک و طرح  ملی خود پایبند بوده است و این اصول را جزو مؤلفه‌ های واضح گفتمان سیاسی و رسانه‌ ای خود و موضعگیری هایش در حوادث و اتفاقات می داند.

سازمان بدر در این بیانیه تاکید کرده است سخنان و اظهار نظرهای برخی از اعضای سازمان بدر شاغل در نهادهای دولتی، در واقع  نمایانگر دیدگاه کشور و مقامات رسمی نهادهایی است که در چارچوب آن فعالیت می کنند یا اینکه دیدگاه شخصی آنها به شمار می آید، که ما با آن مخالفیم و از همین جا تاکید می کنیم موضع سازمان  بدر در قبال جمهوری اسلامی، موضعی مبتنی بر وحدت عقیده، ولایت و مرجعیت و ارتباط سرنوشت ساز و فتوای مراجع مبنی بر واجب بودن دفاع از  جمهوری اسلامی است که امید مستضعفان به شمار می آید.

این بیانیه می افزاید: جمهوری اسلامی کشوری است که در سخت ترین شرایط در کنار مردم عراق و ملت‌های منطقه ایستاده است و در واقع مصداق همان کسانی بودند که مجاهدت کردند، پناه دادند و پیروز شدند و این موضع خود را به خاطر خوشایند اشرار و متجاوزان هرگز تغییر نخواهند داد.

سازمان بدر در ادامه بیانیه تاکید کرد موضع ما در قبال اشغالگری،  رد قاطعانه  هرگونه سلطه گری بیگانگان است و ما با قدرت خواستار خروج نیروهای خارجی از عراق هستیم زیرا حضور آنها را  به معنای از بین رفتن امنیت و ثبات کشور می دانیم. اینها جزو اصول سازمان بدر، طرفداران آن و ملت صبور و مجاهد است  و هیچکس نمیتواند در اخلاص و صدق وفاداری و موضعگیری صادقانه و  آمادگی برای فداکاری در راه دین و میهن بر ما سبقت بگیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا