سیاسی

بررسی نقشه راه اصلاح قانون اساسی عراق در دیدار مشاور نخست وزیر و نماینده سازمان ملل

مشاور نخست وزیر عراق در امور قانون اساسی تاکید کرد که پیش نویس اصلاح قانون اساسی هنوز در مرحله اولیه است.

میدل ایست نیوز: حسن الیاسری مشاور نخست وزیر عراق در امور قانون اساسی تاکید کرد که پیش نویس اصلاح قانون اساسی هنوز در مرحله اولیه است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، دفتر رسانه‌ای مشاور نخست‌وزیر عراق در امور قانون اساسی در بیانیه‌ای اعلام کرد که الیاسری با هیئتی از هیئت نمایندگی سازمان ملل متحد در عراق که به ریاست مانوج متیو، رئیس بخش سیاسی دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در عراق و دستیاران وی بود دیدار کرد.

این بیانیه می افزاید: «پروژه دولت برای اصلاح قانون اساسی که به الیاسیری واگذار شده است مورد بحث و بررسی قرار گرفت و الیاسیری نیز به نوبه خود نقشه راه مصوب پیش نویس متمم را به هیئت اعزامی ابلاغ کرد».

الیاسری خطاب به این هیئت خاطرنشان کرد: «این پروژه هنوز در مرحله اول خود است که تنها به بررسی نظر احزاب سیاسی در خطوط کلی آن بدون پرداختن به جزئیات محدود می‌شود».

رئیس هیئت سازمان ملل متحد  نیز در این دیدار حمایت کامل خود را از این پروژه و از هر چیزی که به ساختن عراق و اصلاح قانون اساسی کمک می کند و از اقدامات دولت در این زمینه ابراز کرد و وعده داد که همه ابزارهای ممکن را برای حمایت فراهم کند.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا