سیاسی

پرونده امنیت کرکوک به زودی به وزارت کشور منتقل می شود

وزیر کشور عراق در سفر به کرکوک از تحویل قریب الوقوع پرونده امنیتی این استان به فرماندهی پلیس مرکز استان خبر داد.

میدل ایست: عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق در سفر به کرکوک از تحویل قریب الوقوع پرونده امنیتی این استان به فرماندهی پلیس مرکز استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، الشمری در نشست خبری مشترک با راکان الجبوری استاندار کرکوک با تاکید بر لزوم تقویت ایست های بازرسی اصلی با دستگاه‌ های کشف مواد منفجره و ارتقای این دستگاه ها تصریح کرد: پرونده امنیتی کرکوک به زودی به فرماندهی پلیس مرکز استان و شهرها و بخش‌ های تابعه تحویل داده خواهد شد.

الشمری خاطر نشان کرد: سفر امروز ما به استان کرکوک به منظور بررسی واقعیت فعالیت ها و کارهای سرویس های امنیتی وابسته به وزارت کشور و تدارکات و آمادگی های صورت گرفته  توسط فرماندهی پلیس برای واگذاری پرونده امنیتی به مراکز استان، شهرستان ها و بخش ها انجام شد.

وزیر کشور عراق با اشاره حمایت های  استانداری از ادارات وزارت کشور خاطرنشان کرد: در خصوص تکمیل پروژه نصب دوربین ها در مناطق استان و دوربین های هوشمند در مناطق اصلی بحث و تبادل نظر شده است. این وزارتخانه همچنان به تقویت مراکز ایست و بازرسی ومجهز کردن آنها به دستگاه های کشف مواد منفجره به نحوی که کار فرماندهی پلیس و وضعیت امنیتی در استان کرکوک را ارتقا دهد ادامه خواهد داد.

وی در پایان بر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: استانداری کرکوک در چارچوب دستورات دولت، یک مرکز بازپروری معتادان به مواد مخدر احداث کرده است.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا