اجتماعی

تلاش کمیته ملی المپیک عراق برای همکاری های گسترده با اسپانیا

عراق به منظور بالا بردن توانمندی های ورزشی و کشف استعدادهای جدید برای بازی های المپیک لس آنجلس، در صدد همکاری گسترده با اسپانیا است.

میدل ایست نیوز: رئیس کمیته ملی المپیک عراق، در راس هیئتی  عالی رتبه  از کمیته ملی المپیک این کشور راهی اسپانیا خواهد شد تا  توافقنامه همکاری دوجانبه  میان دو کشور را که قبلا منعقد شده بود؛ فعال کند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، عقیل مفتن، رئیس کمیته ملی المپیک عراق تصریح کرد: توافقنامه همکاری دوجانبه قبلی چشم‌اندازهای خوبی را در بر داشت، اما نتوانست به میزان دلخواه و جدی و موثر انتظارات برای فعالیت های کمیته المپیک و فدراسیون‌های ملی را برآورده کند.

وی خاطرنشان کرد : تمایل داریم این بار این توافقنامه را برای اطمینان از راه اندازی دوره های آموزشی و توسعه در سطوح عالی و اعزام کارشناسان المپیکی، ورزشکاران اسپانیایی و مربیان توانمند برای کار در عراق، فعال کنیم.

مفتن گفت: مصمم هستیم یک کارشناس اسپانیایی را که به عنوان متخصص برای کشف استعدادهای ورزشی در فدراسیون های عراقی به کار گیریم تا بتواند این استعدادها را  برای المپیک 2028 لس آنجلس و کسب مدال در رقابت های مختلف آماده کند تا صرفا در رویدادهای ورزشی مشارکت کننده صرف نباشیم و برای مدال تلاش کنیم.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا