سیاسی

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهرهای گوناگون کرانه باختری

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرهای کرانه باختری از جمله جنین، نابلس و قلقیلیه حمله کردند که منجر به درگیری هایی و دستگیری شماری از فلسطینی ها شده است.

میدل ایست نیوز: نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شامگاه و بامداد شنبه به شهرهای کرانه باختری از جمله جنین، نابلس و قلقیلیه حمله کردند که منجر به درگیری با نیروهای مقاومت و دستگیری شماری از فلسطینی ها شده است.

به گزارش «الجزیره» خبرنگاران اعلام کردند که نیروهای ارتش اشغالگر به مناطق مختلف اردوگاه جنین از جمله شهرک قباطیه با نیروهای مقاومت درگیر شدند.

همچنین نیروهای اشغالگر در بحبوحه درگیری مسلحانه با نیروهای مقاومت فلسطینی با خودروهای نظامی خود به شهر طوباس یورش بردند.

خبرنگاران همچنین از یورش به شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری و شهرک «الشیوخ» در شمال شرق الخلیل، نیز شهرک «بیتا» در جنوب نلابلس و عملیات دستگیری در این منطقه و شهرک «بیت ریما» در شمال غرب رام الله خبر دادند.

از طرفی باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در روز های جمعه و شنبه دست کم 20 فلسطینی را در کرانه باختری دستگیر کردند که بدین ترتیب شمار دستگیر شدگان فلسطینی از آغاز جنگ در 7 اکتبر به 6 هزار و 305 تن رسیده است.

این منبع ذکر کرد که عملیات دستگیری در شهرهای جنین، الخلیل، نابلس، اریحا، رام الله و قدس متمرکز بوده و با ضرب و شتم همراه بوده است.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا