سیاسی

حمله رژیم صهیونیستی به فروشگاه مواد غذایی در جنوب لبنان

رسانه رسمی لبنان اعلام کرد که پهپاد وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی، یک فروشگاه مواد غذایی را در جنوب لبنان هدف قرار داده است.

میدل ایست نیوز: رسانه رسمی لبنان اعلام کرد که با تشدید درگیری ها بین رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان، امروز یکشنبه (28 ژانویه) مناطقی در جنوب لبنان مورد حمله هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش «الشرق الاوسط» خبرگزاری رسمی لبنان به نقل از خبرنگاران خود در منطقه النبطیه گفت که یک پهپاد وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی، یک فروشگاه مواد غذایی را هدف قرار داده است.

بر اساس گفته های منبع مذکور در پی این حمله پهپادی، علاوه بر خسارت سنگین به ساختمان فروشگاه و ساختمان های مجاور، حجم زیادی از محصولات داخل فروشگاه از بین رفته است.

خبرگزاری رسمی لبنان همچنین اعلام کرد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شامگاه گذشته، در اطراف شهرک های ناقوره، یارین، الجبین، الضهیره و دو کوه اللبونه و العلام در بخش غربی، حمله توپخانه ای انجام دادند.

واحد مدیریت بلایای طبیعی در اتحادیه شهرداری‌ های منطقه صور نیز از آوارگی دست کم 30 هزار نفر در جنوب لبنان در نتیجه درگیری های بین ارتش رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان، خبر داد.

از آغاز جنگ در نوار غزه در 7 اکتبر، مرزهای جنوبی لبنان شاهد درگیری و حملات موشکی و توپخانه ای متقابل میان حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است که منجر به فرار هزاران نفر از شهروندان در جنوب لبنان و شمال اراضی اشغالی اسرائیل شده است.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا