اجتماعی

کاساس: در برابر اردن کاملا آماده ایم

سرمربی تیم ملی عراق ضمن اعلام آن که بازی با اردن آسان نخواهد بود گفت که بازیکنان برای رویارویی با اردن، در آمادگی کامل قرار دارند.

میدل ایست نیوز: خسوس کاساس سرمربی تیم ملی فوتبال عراق تاکید کرد که بازیکنان برای رویارویی با اردن، در آمادگی کامل قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) کاساس در کنفرانس خبری پیش از بازی با اردن اعلام کرد: با اردن بازی سختی خواهیم داشت.

وی افزود: این بازی مانند دیگر بازی ها است اما نمی توان در این بازی مرتکب خطا شد. یک خطا می تواند ما را از دور رقابت ها خارج کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق ادامه داد: اگر عملکرد خوبی داشته باشیم می توانیم پیروز شویم. همان گونه که در جام جهانی تیم ملی عربستان توانست در برابر آرژانتین به پیروزی برسد.

کاساس اعلام کرد: تیم ما برای بازی فردا آماده است و بازیکنان اولین کسانی هستند از ترکیب بازی با خبرند. می توانیم از تمام بازیکنان خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم برنامه های مختلف را در نظر می گیرد و می توانیم از تاکتیک های مختلف استفاده کنیم. تلاش می کنیم که بر توپ مسلط باشیم و فرصت های زیادی خلق کنیم. در برابر ژاپن می خواستیم حمله کنیم اما به تیمی برخوردیم که هجومی است در نتیجه تاکتیک خود را تغییر دادیم و از سیستم دفاعی استفاده کردیم و در نهایت پیروز شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در ادامه گفت: تمامی تیم ها در یک سطح هستند. اگر به دنبال قهرمانی هستیم، باید در چهار بازی پیش رو پیروز شویم. ما برای برد می جنگیم. اگر چه احتمال کسب قهرمانی کم است اما با این شرایط گام به گام پیش می رویم.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا