سیاسی

مصر حمله به پایگاه امریکایی در اردن را محکوم کرد

مصر حمله به نیروهای امریکایی در مرز اردن و سوریه را که منجر به کشته شدن 3 سرباز امریکایی و زخمی شدن تعدادی دیگر شد محکوم کرد.

میدل ایست نیوز: مصر حمله به نیروهای امریکایی در مرز اردن و سوریه را که منجر به کشته شدن 3 سرباز امریکایی و زخمی شدن تعدادی دیگر شد محکوم کرد.

به گزارش «آناتولی» وزارت امور خارجه مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد: جمهوری عربی مصر حمله تروریستی به پایگاهی در اردن واقع در مرز با سوریه را که منجر به کشته شدن 3 سرباز امریکایی و زخمی شدن چند سرباز امریکایی شد، به شدت محکوم می کند.

بر اساس این بیانیه، مصر تاکید کرد که «هر گونه اقدام تروریستی را که امنیت و ثبات پادشاهی اردن را تهدید می کند، به شدت محکوم می کند».

این کشور همچنین «همبستگی کامل خود را با اردن در این شرایط حساس، و تسلیت صمیمانه خود را به ایالات متحده و خانواده قربانیان ابراز کرد و برای مجروحان آرزوی بهبودی عاجل کرد.»

مصر همچنین بر لزوم مقابله با انواع تروریسم و ​​رد هر گونه خشونت برای تضمین ثبات در منطقه تاکید کرد.

شب گذشته، شبکه سی ان ان به نقل از برخی مسئولان گزارش داد که 3 سرباز امریکایی طی حمله به مواضع نیروهای امریکایی در مرز اردن و سوریه کشته شدند.

فرماندهی مرکزی ایالات متحده امریکا (سنتکام) نیز با تایید این خبر اعلام کرد که 3 سرباز در حمله پهپادی به پایگاهی در شمال شرق اردن کشته و 25 سرباز دیگر مجروح شدند.

گفتنی است از 7 اکتبر و آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و جانبداری امریکا از این رژیم، مواضع امریکا در عراق و سوریه هدف حمله قرار می گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا