سیاسی

رژیم صهیونیستی بار دیگر بیمارستان الشفاء غزه را محاصره کرد

تانک های رژیم صهیونیستی با محاصره بیمارستان الشفاء در شهر غزه به سمت این بیمارستان به شکلی گسترده تیراندازی کردند.

میدل ایست نیوز: رادیو «صدای فلسطین» روز دوشنبه اعلام کرد تانک های اسرائیلی بیمارستان الشفاء در غزه را محاصره کرده اند و به شکلی گسترده آن را هدف گلوله باران قرار دادند. این در حالی است که نیروهای اسرائیلی حدود دو ماه پیش نیز به این بیمارستان حمله ور شدند و به مدت چند هفته بر آن سیطره و کنترل داشتند.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، در همین ارتباط خبرگزاری فلسطینی شهاب با اشاره به اینکه تا کنون جزئیاتی از تعداد قربانیان این حمله دردست نیست، اعلام کرد: نظامیان اسرائیلی هر کسی را که در خارج از این بیمارستان تحرکی داشته باشد، هدف حمله قرار می دهند و به سمت او شلیک می کنند. این منبع همچنین از حملات خشونت بار نیروهای اسرائیلی در مرکز نوار غزه خبر داد.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروهایش ظرف 24 ساعت گذشته ده ها تن از مبارزان فلسطینی را در سراسر غزه از پای درآورده اند. ارتش این رژیم همچنین از به شهادت رساندن چهار مرد مسلح خبر داد و اعلام کرد این افراد قصد داشتند در نزدیکی بیمارستان الامل دست به یک حمله بزنند.

شبکه الاقصی نیز در خبری مرتبط، از حملات قایق های توپدار رژیم صهیونیستی به اردوگاه های النصیرات و الزهراء در مرکز نوار غزه خبر داد.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا