سیاسی

ایران هرگونه نقش در حمله به نیروهای امریکایی را رد کرد

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پی حمله پهپادی به نیروهای امریکایی و کشته شدن سه نظامی امریکایی اعلام کرد که ایران هیچ ارتباطی با این حملات ندارد.

میدل ایست نیوز: نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پی حمله پهپادی به نیروهای امریکایی در شمال شرقی اردن نزدیک مرز سوریه و کشته شدن سه نظامی امریکایی اعلام کرد: ایران هیچ ارتباطی با این حملات ندارد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد یکشنبه شب به وقت محلی در گفتگو با خبرگزاری رسمی «ایرنا» اعلام کرد: ایران هیچ ارتباطی با این حملات ندارد و درگیری میان ارتش ایالات متحده امریکا و گروه های مقاومت در منطقه است که بصورت رفت و برگشت با هم مقابله به مثل می کنند.

شب گذشته، شبکه سی ان ان به نقل از برخی مسئولان گزارش داد که 3 سرباز امریکایی طی حمله به مواضع نیروهای امریکایی در مرز اردن و سوریه کشته شدند.

فرماندهی مرکزی ایالات متحده امریکا (سنتکام) نیز با تایید این خبر اعلام کرد که 3 سرباز در حمله پهپادی به پایگاهی در شمال شرق اردن کشته و 25 سرباز دیگر مجروح شدند.

گفتنی است از 7 اکتبر و آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و جانبداری امریکا از این رژیم، مواضع امریکا در عراق و سوریه هدف حمله قرار می گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا