سیاسی

کرملین: سطح تنش‌ها در منطقه نگران‌کننده است

سخنگوی کرملین ضمن تاکید بر آن که سطح تنش ها در منطقه نگران کننده است، خاطرنشان کرد که موسکو از اقدامات بی ثبات کننده در خاورمیانه استقبال نمی کند.

میدل ایست نیوز: دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین ضمن تاکید بر آن که سطح تنش ها در منطقه نگران کننده است، خاطرنشان کرد که موسکو از اقدامات بی ثبات کننده در خاورمیانه استقبال نمی کند.

به گزارش «روسیا الیوم» این اظهارات پسکوف پس از واکنش جو بایدن رئیس جمهور امریکا نسبت به حمله به یک پایگاه نظامی امریکایی در اردن که در پی آن سه نفر کشته و ده ها نفر مجروح شدند، ایراد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون برنامه های امریکا برای پاسخ به حمله به پایگاه این کشور در اردن گفت: ما از هرگونه فعالیت هایی که منجر به بی ثباتی اوضاع در منطقه و تشدید تنش ها شود استقبال نمی کنیم خصوصا آن که احتمال تشدید درگیری ها در منطقه بیش تر شده است.

سخنگوی کرملین ادامه داد: بر این باور هستیم که سطح تنش ها به درجه ای بسیار نگران کننده رسیده است. بنابراین زمان آن رسیده که برای آرام کردن تنش ها گام برداریم. این تنها چیزی است که در جلوگیری از گسترش بیش تر درگیری ها خصوصا مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی می توانیم کمک کنیم.

وی افزود: بسیار مهم است که به هر راهی به هدف کاستن درگیری ها و جلوگیری از تشدید تنش برسیم.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا