سیاسی

رایزنی وزیران خارجه عمان و بریتانیا درباره غزه

وزیران خارجه عمان و بریتانیا درباره آخرین تحولات منطقه ای و در راس آن نوار غزه رایزنی کردند.

میدل ایست نیوز: وزیران خارجه عمان و بریتانیا درباره مسائل منطقه ای وبین المللی و در راس آن تجاوزات رژیم صهیونیستی که از 7 اکتبر نوار غزه را هدف قرار داده است رایزنی کردند.

به گزارش «الخلیج آنلاین» در بیانیه وزارت خارجه عمان آمده است که بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان و دیوید کامرون وزیر خارجه بریتانیا شامگاه چهارشنبه (31 ژانویه) دیدار کردند.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه عمان دو طرف درباره آخرین تحولات منطقه ای از جمله فلسطین و تلاش های حمایتگرانه برای توقف جنگ و دستیابی به آتش بس دائم در نوار غزه و ورود انواع کمک های امدادی به آن تبادل نظر کردند.

همچنین دو طرف در این دیدار به بحث و تبادل نظر درباره آزادی اسیران و اقدام موثر در اجماع بین المللی برای راه حل دو کشوری در جهت برپایی کشور مستقل فلسطین براساس قوانین بین المللی پرداختند.

وزاری خارجه عمان و بریتانیا ضرورت تداوم کمک ها برای مهار درگیری ها و عدم تشدید منطقه ای آن و تمرکز بر راه های آتش بس و اولویت دادن به جنبه بشردوستانه را مورد تاکید قرار دادند.

وزارت خارجه عمان در بیانیه خود اعلام کرد که البوسعیدی و کامرون در این دیدار بر ادامه توسعه پروژه های همکاری مشترک در تمام مناسبات تاکید کردند.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا