اقتصادی

عراق با یک شرکت ایتالیایی قرارداد مدیریت مدرن بیمارستانی امضا کرد

وزیر بهداشت عراق از امضای نخستین  قرارداد با یک شرکت ایتالیایی برای پروژه مدیریت مدرن بیمارستان‌های این کشور خبر داد.

میدل ایست نیوز: صالح الحسناوی وزیر بهداشت عراق با ااشاره به امضای این قرارداد  تاکید کرد این اقدام موجب بهبود و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، الحسناوی گفت: اولین قرارداد بین وزارت بهداشت و شرکت ایتالیایی «گروپ ساندونادو» برای پروژه مدیریت بیمارستان های مدرن از جمله بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در کربلا، بیمارستان امام صادق در حله، بیمارستان شهید الحکیم در میسان، بیمارستان آموزشی ذی قار و همچنین بیمارستان السیاب در بصره امضا شد.

الحسناوی با تاکید بر اینکه امضای این طرح یک گام بزرگ و دستاورد مهم برای دولت شیاع السودانی به شمار می آید، افزود: امضای این قرارداد سرآغاز تکمیل پروژه مدیریت مدرن بیمارستانی است و قراردادهای مربوط به پنج بیمارستان باقی مانده نیز تا دو هفته آینده منعقد خواهد شد.

وزیر بهداشت عراق خاطر نشان کرد: مذاکرات مفصل با این شرکت ایتالیایی تا یک سال به طول انجامید چرا که مدیریت این بیمارستان 492 تخته در همه تخصص‌ها موضوع ساده‌ای نیست.

وزیر بهداشت در پایان افزود: ما منتظر فعالیت و همکاری این شرکت با بیمارستان آموزشی نجف اشرف هستیم و این اقدام، گامی بزرگ در راستای ارتقا و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی خواهد بود.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا