سیاسی

شهدای کرانه باختری به مرز 400 نفر رسید

بر اساس آمار و اطلاعات وزارت بهداشت فلسطین، تعداد شهدای فلسطینی در کرانه باختری از 7 اکتبر به حدود 400 نفر رسیده است.

میدل ایست نیوز: بر اساس آمار و اطلاعات وزارت بهداشت فلسطین، تعداد شهدای فلسطینی در کرانه باختری از 7 اکتبر به حدود 400 نفر رسیده است.

به گزارش الجزیره، در حالی که حملات ارتش رژیم اشغالگر به روستاها و شهرک های کرانه باختری ادامه دارد، یک جوان فلسطینی در کرانه باختری با شلیک گلوله ارتش این رژیم به شهادت رسید.

در همین حال وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن تعدادی دیگر بر اثر گلوله های شلیک شده توسط نیروهای اشغالگر در جریان یورش به شهرک بیتا در جنوب نابلس خبر داد تا شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به بعد به 388 شهید و 4440 مجروح برسد.

این وزارتخانه اعلام کرد نیروهای اشغالگر از گلوله های جنگی و  گاز اشک آور در جریان درگیری های خود با جوانان فلسطینی در منطقه استفاده کردند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد نیروهای اشغالگر دو فلسطینی را قبل از عقب نشینی از حومه شهرک بیتا دستگیر کردند. آنها همچنین به شهر بنی نعیم در شرق الخلیل و شهرک کفر قدوم در شرق شهر قلقیلیه در کرانه باختری یورش بردند و چندین محله در این شهر را محاصره و به بازرسی  تعدادی از خانه ها برای بازداشت افراد تحت تعقیب اقدام کردند.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا