اقتصادی

عراق بزرگ‌ ترین واردکننده کالاهای تجاری از اردن در ماه ژانویه

اتاق بازرگانی اردن اعلام کرد که عراق در واردات کالاهای تجاری از اردن در ماه گذشته، جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

میدل ایست نیوز: اتاق بازرگانی اردن امروز دوشنبه (12 فوریه) اعلام کرد که عراق در واردات کالاهای تجاری از اردن در ماه گذشته، جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

به گزارش «شفق نیوز» در بیانیه اتاق بازرگانی اردن آمده است که این کشور در ماه ژانویه سال جاری به ارزش بیش از 152 میلیون دلار، کالا به کشورهای عربی و خارجی صادر کرده است که در ماه ژانویه سال پیش از آن بیش از 139 میلیون دلار بوده است.

در بیانیه مذکور آمده است که در میان کشورهای عربی، عراق در ماه گذشته با ارزش حدود 86 میلیون دلار بیش ترین صادرات اردن را به خود اختصاص داده است.

بر اساس بیانیه اتاق بازرگانی اردن، پس از عراق، امارات با بیش از 14 میلیون دلار، مصر با بیش از 11 میلیون دلار، عربستان با بیش از 8 میلیون دلار و سوئیس با بیش از 4 میلیون دلار در جایگاه های دوم تا پنجم بزرگ ترین واردکنندگان کالای اردن در ماه ژانویه قرار گرفتند.

اتاق بازرگانی اردن اعلام کرد که اردن برای تولیدات کشاورزی و دامی و منابع طبیعی خام اردن و کالاهای خارجی که مجددا صادر می شوند، گواهی مبدا صادر می کند.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا