سیاسی

اجرای بزرگ‌ترین عملیات توسعه در وزارت دفاع عربستان

وزارت دفاع عربستان سعودی از انجام بزرگ ترین عملیات توسعه فعالیت های دفاعی در تاریخ این وزارتخانه خبر داد.

میدل ایست نیوز: عربستان سعودی قصد دارد با اجرای بزرگ ترین عملیات توسعه فعالیت های دفاعی از جمله نوسازی تجهیزات و سلاح ها، وزارت دفاع را متحول کند.

خالد البیاری معاون وزیر دفاع عربستان در امور اجرایی در گفتگو با الشرق الاوسط  اعلام کرد وزارت دفاع عربستان شاهد بزرگترین عملیات توسعه در تاریخ خویش است و  طراحی و اجرای یک برنامه توسعه یکپارچه را کلید زده است که این برنامه تحت نظارت محمد بن سلمان ولیعهد عربستان زمانی که در منصب وزیر دفاع بود کلید خورد.

البیاری گفت: این وزارتخانه با بیش از 300 ابتکار و طرح برای دستیابی به پنج هدف اصلی در قالب برنامه توسعه گام های مهمی برداشته است که این پنج هدف بر دستیابی به برتری و تمایز عملیاتی مشترک، توسعه عملکرد فردی و ارتقای روحیه نیروها و نوسازی تجهیزات و سلاح ها متمرکز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در سیستم جدید وزارتخانه، بهترین نیروها از داخل وزارت و خارج آن با تخصص های عالی به کار گرفته شده اند؛ خاطر نشان کرد: این وزارتخانه شاهد تحولی اساسی در نحوه فعالیت های خویش بر اساس اصول مدرن مدیریتی و اصول پیشرفته با نگاه به آینده است و  بر روی پرسنل نیروی انسانی اعم از نیروی هوایی، دریایی یا پدافند هوایی و زمینی سرمایه گذاری کرده است چرا که نیروی انسانی یک سرمایه عظیم است و عامل اساسی موفقیت در هر سیستمی به شمار می آید .

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا