سیاسی

کشف مقادیر زیادی مواد منفجره در الانبار

نیروهای پلیس عراق و الحشد الشعبی موفق شدند در استان‌های بغداد و الانبار تعدادی تروریست را بازداشت و مقادیر زیادی مواد منفجره را کشف و ضبط کنند.

میدل ایست نیوز: در پی تلاش‌ها و اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی تعدادی از تروریست‌ها در منطقه ای از بغداد بازداشت شدند در حالیکه نیروهای الحشد الشعبی نیز توانستند مقادیر زیادی مواد منفجره را در الانبار کشف و ضبط کنند.

به گزارش الصباح، نیروهای پلیس فدرال و تیپ هفتم ضد تروریسم منطقه الخضراء در پی عملیات بازرسی و نظارت، موفق شدند با اجرای عملیاتی امنیتی دو متهم تحت پیگرد براساس ماده چهارم تروریسم را در منطقه العامریه بغداد شناسایی و بازداشت کنند.

در همین حال نیروهای الحشد الشعبی نیز درپی دریافت اطلاعاتی مبنی بر وجود بمب و مواد منفجره در یک موضع وابسته به بقایای هسته های گروه تروریستی داعش در منطقه الکرمه در شرق فلوجه به این منطقه حمله کردند و توانستند مقادیر زیادی مواد منفجره دست ساز را که توسط گروه های تروریستی داعش هنگام تسلط آنها بر شهر الانبار جاسازی شده بود؛ کشف و ضبط کنند.

گفتنی است روز گذشته نیز رئیس ستاد کل ارتش و معاون عملیات مشترک برای بررسی اوضاع امنیتی استان کرکوک و استقرار یگان ها در حوزه مسئولیت هایشان وارد  این استان شدند.

منبع
الصباح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا