سیاسی

نصرالله: امریکا بیش از صهیونیست‌ها به دنبال از بین بردن حماس است

دبیر کل حزب الله لبنان حملات اخیر به غیرنظامیان در لبنان را  اقدامی تعمدی از جانب رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد امریکایی‌ها بیش از صهیونیست‌ها در پی از بین بردن جنبش حماس هستند.

میدل ایست نیوز: حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان امروز  در سخنانی به مناسبت بزرگداشت فرماندهان شهید مقاومت لبنان با اشاره به اینکه ما در جنگی تمام عیار با رژیم صهیونیستی قرار داریم و میدان جنگ بسیار گسترده شده و هیچ محدودیتی در هدف قراردادن نیروهای دشمن نداریم؛ تاکید کرد: بزرگترین پدیده ریاکاری که امروز جهان شاهد آن است، سیاست امریکا در قبال تحولات فلسطین و نوار غزه است.

به گزارش شبکه المنار، وی تصریح کرد: اگر پل هوایی باز امریکا برای انتقال تسلیحات به دشمن  صهیونیستی متوقف شود، چه نتانیاهو بخواهد و چه نخواهد، جنگ غزه متوقف خواهد شد. این در حالی است که  همه کشورهای جهان به جز دولت بایدن در امریکا  خواستار پایان دادن به جنگ غزه هستند و من بر این باورم امریکاییها بیش از اسرائیل به اصرار بر محقق شدن هدف خود دال بر از بین بردن حماس هستند.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: هر قطره خونی که در غزه و کل منطقه ریخته می شود، مسئول اصلی آن  جو بایدن، لوید آسیتن و آنتونی بلینکن هستند.

حسن نصرالله در ادامه خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی هدف واقعی رژیم صهیونیستی یعنی کوچاندن و آواره کردن فلسطینیان را برملا ساخت آنها به دنبال کوچاندن فلسطینان از اراضی اشغالی 48 ، آواره کردن مردم غزه، کرانه باختری هستند تا بتوانند یک کشور کاملاً یهودی بنا کنند.

وی ادامه داد: این عملیات محاصره نوار غزه را که هدف آن مرگ تدریجی فلسطینیان بر اثر گرسنگی بود بدون اینکه کسی در دنیا متوجه آن شود؛ بر ملا ساخت و این اقدامات مسخره را متوقف و دشمن را رسوا کرد و باعث شد تا  بهای سنگین و خطرناکی بپردازد.

دبیر کل حزب الله با اشاره به مقاومت در عراق، یمن، لبنان، سوریه و دیگر اماکن تاکید کرد ما باید به گزینه صحیح و قابل اجرای مقاومت پایبند باشیم، نه اینکه به سراغ گزینه هایی نظیر ذلت و خواری و ضعف و سستی برویم.

نصرالله تصریح کرد که هدف همه ما در محور مقاومت، اعم از دولت‌ها، ملت‌ها، جنبش‌ها و مبارزان این بوده و هست و خواهد بود که در این نبرد باید دشمن شکست بخورد و مقصود از شکست دشمن در این نبرد، نیز ناکامی او در رسیدن به اهدافش است.

منبع
المنار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا