اجتماعی

جزئیات طرح امنیتی زیارت نیمه شعبان در عراق

معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق جزئیات طرح امنیتی ویژه زیارت نیمه شعبان در عراق را اعلام کرد.

میدل ایست نیوز: قیس المحمداوی، معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق جزئیات طرح ویژه زیارت نیمه شعبان در عراق را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، المحمداوی در حاشیه سفر به کربلا به همراه عبدالامیر رشید یار الله، رئیس ستاد کل ارتش عراق، گفت که هدف از سفر به کربلا، اطلاع از طرح نیمه شعبان است.

وی بیان کرد که واحدهای نظامی در کربلا از وزارت کشور، وزارت دفاع و الحشد الشعبی دارای تجربه های بسیاری در مدیریت مناسبات این چنینی دارند.

المحمداوی افزود که آمادگی بالایی برای اجرای این طرح وجود دارد و این طرح بخشی از حقوق شرعی، دینی و وظیفه ملی برای اطلاع از آمادگی واحدها برای مدیریت مناسبات میلیونی این چنینی است.

معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق گفت که وزارت دفاع و کشور عراق، با بخش های مختلف و واحدهای تخصصی از این طرح حمایت می کنند.

وی تصریح کرد که الحشد الشعبی و لشکر رزمی العباس آمادگی بالایی از لحاظ رزمی، فنی، اداری و لجستیکی برای مدیریت این زیارت دارند.

المحمداوی اشاره کرد که همه امور به صورت روان و طبیعی همانطور که برنامه ریزی شده بود، در جریان است و هیچ گونه مسدودی مسیر وجود ندارد.

وی تاکید کرد که این طرح شامل تامین آرامش برای زائران و انتقال آنها به نزدیک ترین مکان و تامین روان بودن آمد و شد و تامین امنیت آنها است.

المحمداوی از مردم خواست با واحدهای امنیتی همکاری کنند.

زیارت امام حسین(ع) در نیمه شعبان از مهم ترین ایام زیارتی کربلاست.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا