اقتصادیخبر اول

السودانی در دیدار مدیر منطقه ای شرکت «ویزا»:
اصلاحات اقتصادی و بانکی از مهم ترین اولویت های دولت است

نخست وزیر عراق در دیدار مدیر منطقه ای شرکت بین المللی ویزا اعلام کرد که مساله اصلاح امور اقتصادی و بانکی از مهم ترین اولویت های دولت است.

میدل ایست نیوز: محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق عصر امروز پنج شنبه (22 فوریه) از آندره توره رئیس منطقه ای شرکت بین المللی ویزا در مرکز و شرق اروپا، خاورمیانه و افریقا و هیئت همراه وی استقبال کرد.

بر اساس بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، السودانی در دیدار توره تاکید کرد که مساله اصلاحات اقتصادی و بانکی از مهم ترین اولویت های دولت است و عراق به دنبال همکاری در این زمینه است و از آن استقبال می کند.

نخست وزیر عراق ضمن اشاره به تصویب سیستم پرداخت الکترونیکی در هیئت دولت، از همکاری شرکت مذکور در توسعه فناوری پرداخت الکترونیکی و تحولات دیجیتال چه از طریق آموزش کارگران در عراق و چه از طریق کمک در آموزش فرایند پرداخت الکترونیکی قدردانی کرد.

از طرفی دیگر مدیر منطقه ای شرکت بین المللی ویزا نسبت به تداوم همکاری با بانک مرکزی عراق و تمام موسسات بخش بانکی عراق ابراز تمایل کرد.

توره همچنین اشاره کرد که شرکت ویزا به حمایت از طرح های دولت عراق در راستای پرداخت الکترونیکی و اصلاحات اقتصادی و بانکی از طریق راه حل ها و فناوری های پیشرفته اهتمام دارد.

وی تاکید کرد که شرکت ویزا قصد دارد از نیروهای عراقی بیشتری در دفتر خود در بغداد استفاده کند و شمار کارتخوان پوز در مناطق فروش پرداخت الکترونیکی در بغداد را به 500 هزار عدد برساند.

منبع
دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا