سیاسی

طرح جدید رژیم صهیونیستی برای احداث بیش از 3300 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری

دولت رژیم صهیونیستی طرح جدیدی برای ساخت 3344 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری و قدس اشغالی در دست اقدام دارد.

میدل ایست نیوز: دولت رژیم صهیونیستی طرح جدیدی برای ساخت 3344 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری و قدس اشغالی در دست اقدام دارد و هدف از آن را واکنش به عملیات تیراندازی اتفاق افتاده در پنجشنبه گذشته در شرق قدس اعلام کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم نشستی را برای بررسی ساخت واحدهای مسکونی جدید در شهرک‌ معالیه ادومیم در واکنش به عملیات تیراندازی اخیر برگزار کرده است.

در این نشست یوآف گالانت وزیر دفاع، بتزالل اسموتریج وزیر دارایی و رون دیرمر وزیر امور استراتژیک حضور داشته‌اند. دولت قصد دارد شورای عالی برنامه ریزی را برای برگزاری نشستی در دو هفته آینده برای تصویب این طرح جدید ترغیب کند.

دولت رژیم صهیونیستی قصد دارد این نشست را برای تصویب ساخت هزاران واحد مسکونی جدید برگزار کند که 2350 واحد آن در شهرک معالیه ادومیم، 300 واحد مسکونی در شهرک کیدار و 694 واحد آن در شهرک افرات ساخته خواهد شد.

اسموتریچ در واکنش به این تصمیم گفت: هر تروریستی که قصد آسیب رساندن به ما داشته باشد باید بداند که ما هر دستی را که علیه شهروندان اسرائیل بلند شود با ضربه‌ای مهلک قطع کرده و تسلط ابدی خود بر سرزمین یکپارچه اسرائیل را تقویت خواهیم کرد.

در هفته‌های اخیر اسموتریچ برای ترغیب دولت به تصویب ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در شهرک‌های کرانه باختری اشغالی تلاش زیادی انجام داده است.

منبع
مرکز اطلاع رسانی فلسطین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا