سیاسی

تاکید السودانی بر تامین فناوری‌های مدرن برای دستگاه‌های اطلاعاتی عراق

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در بازدید از مقر دستگاه اطلاعات و تحقیقات فدرال بر ضرورت تأمین تمامی فناوری های مدرن برای دستگاه های امنیتی کشور تأکید کرد.

میدل ایست نیوز: محمد شیاع السودانی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از مقر دستگاه اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق بازدید کرد.

بر اساس بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق السودانی شامگاه جمعه (23 فوریه) از مقر سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق بازدید و با حضور وزیر کشور و رئیس دستگاه امنیت ملی و معاون عملیات مشترک، با مسئولان سازمان اطلاعات کشور نشستی برگزار کرد.

وی در این نشست بر اهمیت تلاش های اطلاعاتی و ضرورت ثبات امنیت تاکید کرد.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت برای حفظ دستاوردها و تداوم فضای به وجود آمده برای اجرای برنامه های تدوین شده، تلاش های دولت در روند بازسازی به تلاش های امنیتی نیازمند است.

السودانی تاکید کرد که دستورات مبنی بر تداوم فعالیت در پروژه ها به صورت 24 ساعته، تنها با وجود تلاش امنیتی در سطح چالش ها محقق شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه کسانی هستند که می خواهند مانع تلاش های خدماتی، سازندگی و توسعه شوند، تاکید کرد این تلاش ها دولت را از طرح های عمرانی و سازندگی و ارائه خدمات هرگز منصرف نخواهد کرد.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در پایان بر ضرورت تامین تمامی فناوری های مدرن که این امکان را به دستگاه اطلاعات می دهد تا کار خود را به طور حرفه ای انجام دهد و امنیت را در تمام مناطق تقویت کند، تاکید کرد.

منبع
دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا