سیاسی

مناطق مختلف کرانه غربی آماج یورش نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته و بامداد امروز مناطق مختلفی از کرانه غربی را آماج یورش های خود قرار دادند و با جوانان فلسطینی به شدت درگیر شدند.

میدل ایست نیوز: حملات نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به چندین منطقه در کرانه باختری و درگیری آنها با نیروهای مقاومت فلسطین باعث زخمی شدن شمار زیادی از فلسطینیان شد.

به گزارش الجزیره، نظامیان اشغالگر به روستای التوانی در منطقه «مسافر یطا» در جنوب شهر الخلیل و همچنین محور جنوبی شهر یطا یورش بردند و یکی از فعالان خارجی را نیز در این مناطق هدف ضرب و شتم قرار دادند و درباره هرگونه مستند کردن تخلفات اشغالگران در منطقه مسافریطا به وی  پیام تهدید آمیز و  هشدار دادند.

منابع خبری همچنین از حملات گروهای از شهرک نشینان مسلح به خودروی دو جوان فلسطینی در روستای سوسیا در نزدیکی منطقه مسافر یطا خبر دادند و با بستن جاده به روی آنها ، این دو جوان فلسطینی را ضرب و شتم کردند و به روی صورت آنها گازهای داغ و سمی پاشیدند که منجر به کبودی چهره آنان شد.

نظامیان اشغالگر همچنین به شهرک عصیره در شمال نابلس، یورش بردند و با استقرار نیروهای خود در  چندین محله با جوانان فلسطینی درگیر شدند. نیروهای اشغالگر در این درگیری ها از گلوله های جنگی و گاز اشک آور استفاده کردند که همین امر به زخمی شدن شماری از فلسطینیان منجر شد.

در همین حال نظامیان اشغالگر در شهر الخلیل از گلوله های منور برای ورود به اردوگاه الفوار استفاده کردند در حالی که  جوانان فلسطینی با  بطری های آتش زا به یک برج نظامی در ورودی اردوگاه الفوار حمله کردند.

در طولکرم نیز پس از یورش نظامیان صهیونیست به شهرک کفر اللبد در شرق این شهر درگیری هایی بین جوانان و نیروهای اشغالگر به وقوع پیوست ضمن آنکه نظامیان این رژیم به  النزله الشرقیه و حومه شویکه در محور غربی طولکرم نیز یورش بردند و در ورودی های محله الاقصی مستقر شدند.

نظامیان صهیونیست به محله حارة السلام و حومه ذنابه در شرق طولکرم نیز یورش بردند و با استقرار در نزدیک منطقه جبل النصر در اردوگاه نورشمس به بازرسی گسترده منطقه دست زدند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد نیروهای اشغالگر همچنین به منازل مجریان عملیات ایست بازرسی زعیم در روستای بیت تعمر در شرق بیت لحم  نیز یورش بردند.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا