اجتماعی

ترکش های سوت فغانی در بازی عراق و اردن هنوز ادامه دارد

کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار توضیح فدراسیون فوتبال عراق درباره اظهارات نایب رئیس این فدراسیون درباره داور ایرانی - استرالیایی مسابقه عراق و اردن شد.

میدل ایست نیوز: فدراسیون فوتبال عراق روز جمعه ابلاغیه و استعلامی از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرد که در آن بر توضیح درباره اظهارات یونس محمود، بازیکن سابق تیم ملی عراق و  نایب رئیس دوم فدراسیون، پس از بازی عراق و اردن تاکید شده است.

به گزارش رووداو، یونس محمود پس از شکست 3بر 2 عراق مقابل اردن در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، علیرضا فغانی داور ایرانی تبار این مسابقه را که به نام کشور استرالیا در این مسابقات سوت می زد؛ آماج حمله قرار داد و طی اظهاراتی تلویزیونی پس از آن بازی، از کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست تا از مردم عراق عذرخواهی کند و علی رضا فغانی داور ایرانی را به دلیل اشتباهی که در مقابل عراق مرتکب شد کنار بگذارد.

فغانی، ایمن حسین، مهاجم تیم ملی عراق، دومین گلزن این مسابقات را به دلیل شادی پس از به ثمر رساندن گل برتری در نیمه دوم، از بازی اخراج کرد تا اردنی ها ظرف پنج دقیقه در وقت های تلف شده دو گل مرگبار به ثمر رسانند.

در همین حال، فدراسیون عراق روز جمعه در سایت رسمی خود اعلام کرد: این فدراسیون از کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص اظهارات رسانه ای یونس محمود نایب رئیس فدراسیون پس از بازی اخیر عراق و اردن در جام ملت های آسیا استعلام دریافت کرد و ظرف دو روز آینده به این استعلام ها پاسخ رسمی خواهد داد.

فدراسیون عراق همچنین موضوع شکایت شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون آسیا از یونس محمود را تکذیب کرد و آن را یک بازی رسانه ای و بی اساس دانست.

گفتنی است یونس محمود در مراسم اهدای جام قهرمانی در ورزشگاه لوسیل دوحه  بین قطر و اردن حضور داشت.

منبع
رووداو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا