اجتماعی

عربستان میزبان بازی‌های فوتبال زیر 23 سال غرب آسیا

تیم ملی فوتبال زیر 23 سال عراق در چارچوب مسابقات فوتبال غرب آسیا به میزبانی عربستان سعودی باید به مصاف استرالیا برود.

میدل ایست نیوز: در مسابقات بازی‌های فوتبال زیر 23 سال غرب آسیا که قرار است در ماه مارس به میزبانی  شهر «الأحساء» در عربستان سعودی برگزار شود، هشت تیم عربستان، اردن، عراق و امارات در کنار تیم های ملی کره جنوبی، تایلند، استرالیا و مصر بنا به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان تیم های میهمان حضور دارند.

به گزارش سومریه نیوز، تیم های شرکت کننده در این مسابقات در قالب چهار گروه دو تیمی به مصاف هم خواهند رفت که طبق قرعه، تیم فوتبال زیر 23 سال عراق با استرالیا در گروه «دی » این رقابت ها قرار دارد و در  گروه «إی» نیز تیم های اردن و عربستان، گروه «بی» کره جنوبی و تایلند و در گروه «سی » نیز مصر و امارات متحده عربی قرار دارند.

گفتنی است در دور قبلی این مسابقات که از دوازدهم تا بیستم ژوئن سال 2023 به میزبانی عراق و در شهرهای بغداد و کربلا برگزار شد، تیم فوتبال عراق در ضربات پنالتی ایران را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی رسید.

گفتنی است مسابقات در سطح قاره آسیا در سالیان گذشته به چند دسته تقسیم شده است. در سالیان اخیر تیم ملی ایران جزو تیم‌ های حاضر در منطقه غرب آسیا به حساب می‌آمد اما با تشکیل فدراسیون آسیای مرکزی شرایط تغییر کرد و ایرانی‌ها در جمع تیم‌های آسیای مرکزی قرار گرفتند.

منبع
سومریه نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا