سیاسی

حمله حزب الله لبنان به مواضع گوناگون ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی

حزب الله لبنان اعلام کرد مواضع ارتش و مراکز تجمع سربازان رژیم صهیونیستی را در دو بخش شرقی و غربی جنوب مرزهای لبنان هدف قرار داده است.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان امروز چهارشنبه (6 مارس) اعلام کرد مواضع ارتش و مراکز تجمع سربازان رژیم صهیونیستی را در دو بخش شرقی و غربی جنوب مرزهای لبنان هدف قرار داد.

به گزارش «اسپوتنیک» حزب الله لبنان در بیانیه ای پیرامون عملیات نظامی خود نوشت که نیروهای مقاومت اسلامی (حزب الله) شامگاه سه شنبه (5 مارس)شهرک «کریات شمونه» را با سلاح های مناسب، تجمع سربازان رژیم اشغالگر در تپه «الطیحات» را با سلاح موشکی و مقر فرماندهی تیپ 769 شرقی پادگان «کریات شمونه» را هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه مذکور نیروهای حزب الله لبنان در پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر به ویژه حمله به یکی از منازل که در نتیجه آن یک زوج به همراه فرزندشان در روستای «حولا» به شهادت رسیدند، یک تانک مرکاوا در تپه الطیحات، پایگاه «رویسات العلم» در تپه های کفرشوبا، دیگر تجمع سربازان رژیم صهیونیستی در پایگاه البغدادی و شهرک «کفر بالوم» را هدف قرار دادند.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است همچنین به یک ساختمان در شهرک «کریات شمونه» مستقیما حمله شده و خسارت هایی به بار آمده است.

بر اساس بیانیه مذکور حزب الله لبنان در ادامه حملات خود، با موشک به نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در اطراف دو پایگاه «الراهب» و «برکه ریشا» مستقیما حمله و تجهیزات ارتش صهیونیستی را ویران کرد.

حزب الله همچنین در حمله موشکی خود تانک مرکاوا در شهرک «نطوعا» را هدف قرار داد.

همچنین یک ساختمان در شهرک «افیفیم» رژیم صهیونیستی هدف حمله نیروهای حزب الله لبنان قرار گرفت.

منبع
اسپوتنیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا