سیاسی

رایزنی رئیس سازمان ارتباطات و رسانه عراق با مدیر موسسه صلح امریکا درباره 3 پرونده

رئیس سازمان ارتباطات و رسانه عراق با مدیر برنامه خاورمیانه در موسسه صلح امریکا، درباره حمایت‌هایی که این سازمان می‌تواند به جوامع محلی عراق ارائه کند، رایزنی کرد.

میدل ایست نیوز: “علی المؤید” رئیس سازمان ارتباطات و رسانه عراق با “حمه سعید” مدیر برنامه خاورمیانه در موسسه صلح امریکا درباره حمایت هایی که این سازمان می تواند به جوامع محلی عراق ارائه کند، گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) در بیانیه سازمان ارتباطات و رسانه عراق آمده است مؤید و سعید در این دیدار که در واشنگتن برگزار شد، درباره پروژه های مشترکی که این سازمان در راستای خدمت به صلح و ثبات میان اجزای یک جامعه می تواند در عراق انجام دهد، رایزنی کردند.

بر اساس بیانیه مذکور دو طرف همچنین درباره تلاش های دولت عراق به ریاست محمد شیاع السودانی نخست وزیر این کشور در راستای مقابله با تروریسم و هرگونه اعمالی که ثبات کشور را مختل کند، گفت‌وگو کردند.

سازمان ارتباطات و رسانه عراق در بیانیه خود افزود در این دیدار بر اهمیت حمایت، آموزش و مطالعات راهبردی در راستای تقویت صلح و تقویت تلاش هایی که می توان از جانب گروه ها و طرف های مربوطه برای مقابله با بقایای داعش و سازمان های تروریستی دیگر انجام داد تاکید شد.

شایان ذکر است که موسسه صلح امریکا یکی از سازمان هایی است که توسط کنگره امریکا در سال 1984 تاسیس شده و مقر آن در واشنگتن پایتخت این کشور است.

این سازمان در راستای حل و فصل اختلافات و درگیری های بین المللی، تقویت ثبات و رشد و ایجاد صلح در جوامع محلی که شاهد درگیری های خشونت آمیز هستند فعالیت می‌کند.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا