سیاسی

تاکید رئیس سازمان رسانه‌ها و ارتباطات عراق بر ضرورت انعکاس تصویر واقعی این کشور

رئیس سازمان رسانه‌ها و ارتباطات عراق در دیدار با هیئتی بلندپایه از آژانس رسانه‌های جهانی امریکا، بر اهمیت انتقال تصویر واقعی از عراق در رسانه‌ها و افکار عمومی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: رئیس سازمان رسانه‌ها و ارتباطات عراق در دیدار با هیئتی بلندپایه از آژانس رسانه‌های جهانی امریکا، بر اهمیت انتقال تصویر و چهره واقعی از عراق به دور از هرگونه تحریف تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق(واع)، علی الموید رئیس سازمان رسانه‌ها و ارتباطات عراق در این دیدار که در مقر سفارت عراق در واشنگتن در حاشیه مشارکت عراق در اجلاس دیجیتال بانک جهانی 2024، انجام شد، بر اهمیت تقویت چارچوب‌های تفاهم متقابل در زمینه‌های رسانه‌ای و اهمیت همکاری با دولت عراق در انتقال تصویر واقعی از این کشور و به نقش مهم رسانه‌های عراق در ارتفای شفافیت و حاکمیت قانون و دولت در این کشور تاکید کرد.

دو طرف در این دیدار بر ضرورت تبادل تجربیات و بازدیدهای رسانه‌ای بین نهادهای دو کشور و بهره‌مندی از تجربیات منحصر به فرد این نهادها در زمینه‌های مختلف تاکید کردند.

گفتنی است  آژانس رسانه‌های امریکا با نام اختصاری (USGM)، یک سازمان رسمی وابسته به دولت و مسئول رسانه‌های مختلف دولتی است.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا