سیاسی

حمله حزب الله لبنان به 9 موضع رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی

حزب الله لبنان اعلام کرد نیروهای حزب الله در شامگاه شنبه، 9 موضع ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان در بیانیه ای عملیات نظامی و حملات خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و تجمع سربازان این ارتش در بخش های شرقی و غربی جنوب لبنان را تشریح کرد.

به گزارش «اسپوتنیک» حزب الله لبنان امروز یکشنبه (10 مارس) اعلام کرد نیروهای مقاومت اسلامی در شامگاه شنبه، 9 موضع ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

حزب الله افزود در بخش شرقی جنوب لبنان پایگاه البغدادی با موشک برکان هدف قرار گرفت و تجمع سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت «قلعه هونین»، تجمعی دیگر در «جبل نذر»، ارتفاعات کرانتینا و پایگاه «رویسات القرن» بمباران شد.

بر اساس بیانیه مذکور نیروهای حزب الله لبنان در بخش غربی جنوب لبنان با سلاح های مناسب به مقابله با پهپاد رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی پرداختند که این پهپاد مجبور به بازگشت به داخل اراضی اشغالی شد.

حزب الله همچنین از هدف قراردادن ماشین های گشت زنی رژیم صهیونیستی در حال ورود به پایگاه «المالیکه»، پایگاه «زبدین» در مزارع شبعا و نیز نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در مجاورت «جبل ادیر» با سلاح های مناسب که طی این حمله افرادی کشته و زخمی شدند، خبر داد.

شایان ذکر است که حزب الله لبنان طی 150 روز، هزار و 162 عملیات انجام داده است.

از طرفی دیگر ارتش رژیم اشغالگر 16 موضع در بخش های شرقی، غربی و مرکزی جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

در بخش شرقی، شهرک «میس الجبل، الوزانی، بلیدا، خربت سلم، در بخش غربی، شهرک های «اللبونه، مجدلزون و الضهیره» و در بخش میانی جنوب لبنان « عترون، مارون الراس، جبل الباط، کفرا، یارون و عیتا الشعب» هدف قرار گرفت.

پیش از این خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که حمله رژیم صهیونیستی به خانه ای در محله العین در مرکز خربت سلم هدف قرار گرفت که در نتیجه آن یک خانواده 5 نفری آواره شهر بلیده شهید و بیش از 9 نفر دیگر زخمی شدند.

منبع
اسپوتنیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا