سیاسی

حزب الله 100 گلوله کاتیوشا به مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرد

حزب الله لبنان از گلوله باران مواضع نظامی صهیونیست ها در  جولان اشغالی با یکصد گلوله کاتیوشا خبر داد.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان روز سه شنبه اعلام کرد با بیش از 100 گلوله کاتیوشا، پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی سوریه هدف حملات خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، این جنبش با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود  نوشت: نیروهای حزب الله ، صبح روز سه شنبه ، مقر فرماندهی پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی در پادگان «کیلع» و همچنین پایگاه موشکی و توپخانه ای  این رژیم در  منطقه «یوآو» و همچنین مواضع استقرار توپخانه های آن را در اطراف این منطقه  با موشکهای کاتیوشا هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان اعلام کرد این  گلوله باران، در حمایت از مردم  مقاوم و استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنها و در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به روستاها و شهرهای لبنان از جمله حمله اخیر به اطراف شهر بلعلبک صورت گرفت که به شهادت یک شهروند فلسطینی انجامید.

این منبع نوشت پادگان «کیلع» در جولان اشغالی سوریه و در حدود پانزده کیلومتری مرزهای لبنان قرار دارد.

در همین حال رادیو ارتش رژیم صهیونیستی  نیز با تایید حملات روز سه شنبه و خشونت بار توصیف کردن آنها،  اعلام کرد امروز  100 موشک از لبنان به سمت منطقه جولان شلیک شده است.

این منبع افزود: موشک ها بدون هشدار و اخطار قبلی شلیک شدند اما تلفات و خساراتی در پی نداشته اند.

گفتنی است در حملات شب دوشنبه رژیم صهیونیستی به منطقه بعلبک در شمال شرق لبنان در حدود 100 کیلومتری مرز با فلسطین اشغالی، یک نفر شهید و  حداقل 5 نفر زخمی شدند. مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا تهدیدات خود در خصوص گسترش دامنه جنگ زمینی به لبنان را در صورت عقب نشینی نکردن  رزمندگان حزب الله از مرزهای شمالی، افزایش داده اند.

منبع
خبرگزاری آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا