خبر اولسیاسی

رهبر انصارالله یمن:
مانع تردد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی از «اقیانوس هند» به «دماغه امید نیک» خواهیم شد

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که انصارالله مانع تردد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی از «اقیانوس هند» به «دماغه امید نیک» خواهند شد.

میدل ایست نیوز: عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن شامگاه پنجشنبه تاکید کرد که انصارالله مانع تردد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی از «اقیانوس هند» به «دماغه امید نیک» خواهند شد.

به گزارش الجزیره، الحوثی خاطر نشان کرد که عملیات انصارالله که از چند ماه پیش در دریای سرخ و تنگه باب المندب و دریای سرخ در راستای حمایت از مقاومت در نوار غزه آغاز شد، همچنان ادامه خواهد یافت و این بار از تردد کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی از طریق اقیانوس هند به سمت دماغه امید نیک(ساحل جنوبی آفریقای جنوبی) جلوگیری خواهیم کرد.

رهبرانصارالله گفت که عملیات نظامی انصارالله به سطح بی سابقه ای رسیده است به طوری که سه مورد از این عملیات‌ها در اقیانوس هند بوده است.

وی افزود که از ابتدای آغاز عملیات انصارالله تا کنون، 73 کشتی هدف قرار گرفته است که 12 کشتی در هفته جاری هدف حمله قرار گرفته است.

الحوثی تاکید کرد که دامنه عملیات گسترش خواهد یافت به طوری که دشمن انتظارش را نخواهد داشت.

رهبرانصارالله گفت که در این هفته، 58 موشک بالستیک و پهپاد در عملیاتها به کار گرفته شد.

وی در عین حال افزود که از ابتدای عملیات علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی، 34 نیروی انصارالله به شهادت رسیده اند.

انصارالله یمن در راستای همدردی با مردم غزه که در معرض حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند، با موشک و پهپاد، کشتی های باری رژیم صهیونیستی یا مرتبط با رژیم مذکور را در دریای سرخ هدف قرار می دهد و بر تداوم حملات خود تا پایان جنگ در نوار غزه تاکید کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا