سیاسی

سفر هیئتی از کمیسیون مستقل انتخابات عراق به اقلیم کردستان

هیئتی از کمیسیون مستقل انتخابات عراق در راستای برگزاری به موقع انتخابات پارلمان اقلیم کردستان و نظارت بر روند امور آن وارد این منطقه شد.

میدل ایست نیوز: جومانه غلای سخنگوی کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق به سایت رسمی حزب دمکرات کردستان اعلام کرد هیئتی از کمیسیون عالی مستقل انتخابات به ریاست قاضی عباس فتلاوی رئیس اداره انتخابات به منظور نظارت دقیق بر مقدمات برگزاری انتخابات پارلمانی کردستان در تمامی دفاتر کمیسیون و اطلاع از چگونگی انجام آنها وارد اقلیم کردستان شده است.

به گزارش «کرد پرس» غلای افزود: سفر این هیئت به منظور نظارت بر مراکز ثبت نام و مخازنهای انتخاباتی است تا این مراکز بتوانند به موقع فعالیت های خود را به انجام برسانند و مقدمات برگزاری انتخابات پارلمان کردستان فراهم کنند.

وی ادامه داد: این امر وظیفه کمیسیون است که همه مقدمات کار را برای برگزاری انتخابات به موقع پارلمان کردستان آماده کند تا این انتخابات در تاریخ ۱۰/۶ سال جاری بدون مشکل برگزار شود تا کنون هم کارها به شکل بسیار مطلوبی پیش رفته است.

گفتنی است پیش از این حزب دموکرات کردستان با انتشار بیانیه ای ضمن غیر قانونی خواندن احکام دادگاه فدرال عراق، انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق را تحریم کرد.

منبع
کرد پرس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا