سیاسی

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرهای نابلس و طولکرم

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز در چارچوب سیاست یورش روزانه به شهرها و شهرک های کرانه باختری اشغالی که از زمان آغاز جنگ در نوار غزه دنبال می شود، به شهرهای نابلس و طولکرم یورش بردند.

میدل ایست نیوز: نظامیان صهیونیست در حالی صبح امروز به مناطق کرانه باختری یورش بردند که شهرک نشینان صهیونیست نیز،  20 خانه  را که به صورت حلبی آباد در اختیار بادیه نشینان فلسطینی در جاده  منطقه «المعرجات»، در شمال غربی شهر اریحا قرار داشت و مالکیت آن متعلق به شهروندان عرب الکعابنه بود، روز گذشته تصرف کردند. عرب‌های کعابنه در ماه نوامبر از خانه های خود به اجبار کوچانده شده بودند.

به گزارش العربی الجدید، از سوی دیگر، نظامیان اشغالگر روز گذشته نیز تعدادی از اسرای آزاد شده در چارچوب مبادله و توافق‌نامه آتش‌بس را بار دیگر بازداشت کردند.

اداره امور اسیران و آزادگان فلسطینی و باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کردند نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی بازداشت اسرای آزادشده در چارچوب توافقات را تشدید کرده اند به طوریکه تا کنون شمار آزادگان بازداشت شده به 13 نفر رسیده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین پس از یورش به خانه ای در محله التعاون العلوی در شهر نابلس آن را محاصره و تهدید به منفجر کردن آن کردند.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهر طولکرم در کرانه باختری یورش بردن در حالیکه رزمندگان مقاومت در جریان یورش به منطقه غربی طولکرم، آنان  را با بمب‌های دست ساز هدف قرار دادند.

نظامیان اشغالگر همچنین به اردوگاه های عین السلطان و عقبه جبر در اریحا یورش بردند و چهار شهروند را دستگیر کردند. آنها همچنین به شهر بیت امر در شمال الخلیل و شهر نوبا در غرب الخلیل یورش بردند.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا