سیاسی

ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد:
کشتار 150 نفر در اطراف بیمارستان الشفاء

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ادامه عملیات نظامی در بیمارستان الشفاء و اطراف آن، صدها نفر بازداشت شده اند و تعداد جان باختگان به 150 نفر رسیده است.

میدل ایست نیوز: بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه عملیات نظامی در بیمارستان الشفاء و اطراف آن، صدها نفر بازداشت شده اند و تعداد جان باختگان به 150 نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار  پستی در  شبکه اجتماعی ایکس«X » اعلام کرد: «نیروها و سرویس امنیت عمومی این رژیم (شین بت) به نبردهای هدفمند در محیط و منطقه بیمارستان الشفا ادامه می‌دهند«.

این منبع ادعا کرد نظامیان این رژیم حدود 150 نفر را در منطقه بیمارستان به قتل رساندند و صدها مظنون را بازداشت ومقادیری سلاح کشف کردند. این در حالی است که منابع فلسطینی تاکید دارند موج  کشتار و بازداشت ها متوجه غیرنظامیان آواره در محیط بیمارستان است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از ادامه تهاجمات خود به مناطق مختلف نوار غزه خبر داد و اعلام کرد روز پنجشنبه موشکی را که از منطقه مرکزی نوار غزه به سمت شهرک «بئیری» شلیک شده بود، رهگیری کرد و هواپیمای تل آویو در پاسخ به این حمله زیرساخت های نظامی در منطقه را هدف قرار دادند.

این منبع افزود:  تیم رزمی وابسته به تیپ هفتم با همکاری نیروی هوایی به حملات خود در منطقه القراره در شمال خان یونس ادامه می دهد.

گفتنی است موج بازداشت ها و حملات ارتش رژیم صهیونیستی برای پنجمین روز  متوالی به بیمارستان الشفا که بیش از هفت هزار بیمار و آواره را در خود جای داده است، ادامه دارد.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا