خبر اولسیاسی

حملات جدید امریکا به یمن/ انصارالله: عملیات ما در دریای سرخ متوقف نخواهد شد

ارتش امریکا از حملات جدید به یمن خبر داد، این در حالی است که انصارالله تاکید کرد این حملات آنها را از ادامه عملیات علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا مرتبط با آن بازنخواهد داشت.

میدل ایست نیوز: ارتش امریکا از حملات جدید به یمن خبر داد، این در حالی است که انصارالله تاکید کرد این حملات آنها را از ادامه عملیات علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا مرتبط با آن بازنخواهد داشت.

به گزارش الجزیره، ارتش امریکا اعلام کرد که در حملات جدید به یمن، تعدادی از تاسیسات انصارالله را هدف قرار داده و چند پهپاد آنها را منهدم کرده است.

ستاد مرکزی نیروهای امریکا(سنتکام) اعلام کرد که سه تاسیسات زیر زمینی انصارالله را در مناطق تحت سیطره آنها در یمن هدف قرار داده و چهار پهپاد آنها را نیز منهدم کرده است.

سنتکام افزود که انصارالله، چهار موشک بالستیک از مناطق تحت سیطره خود به سمت دریای سرخ شلیک کردند، اما هیچ گزارشی از وقوع تلفات یا خسارتها از سوی کشتی های تجاری یا ائتلافی که فرماندهی آن را برعهده دارند، دریافت نکرده است.

این در حالی است که محمد علی الحوثی از اعضای انصارالله گفت این حملات متهورانه و هدف از آن، شکستن محاصره دریایی کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی است، اما این حملات مانع ادامه عملیات ما علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و مرتبط با آن نخواهد شد.

رسانه های انصارالله شامگاه جمعه از پنج حمله هوایی امریکا و بریتانیا به صنعاء خبر دادند.

یحیی سریع سخنگوی نظامی انصار الله تاکید کرده بود که انصار الله گسترش حوزه عملیات خود علیه کشتی های متعلق به رژیم صهیونیستی یا کشتی های مرتبط با آن را آغاز کرده تا شامل اقیانوس هند و دماغه امید نیک شود.

سخنگوی انصار الله به همه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی نسبت به عبور از دماغه امید نیک هشدار داد که در صورت عبور هدف مشروع نیروهای انصار الله خواهد بود.

وی تاکید کرد که انصار الله به جلوگیری از عبور کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و عرب و اقیانوس هند تا زمان توقف حملات و رفع محاصره غزه ادامه خواهد داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا