سیاسی

رهبر انصارالله:
تاکنون 86 کشتی را هدف قرار داده‌ایم/ عملیات ما ادامه خواهد یافت

رهبر انصارالله از هدف قرار گرفتن 86 کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی و امریکا تا کنون در راستای حمایت از غزه خبر داد.

میدل ایست نیوز: رهبر انصارالله با تاکید بر ادامه عملیات یمنی‌ها در حمایت از مردم غزه گفت تاکنون، 86 کشتی را هدف قرار داده ایم.

به گزارش المیادین، عبدالملک الحوثی خطاب به صهیونیستها گفت که از جنایات خود خوشحال نشوید، چرا که با سرعت زیادی شما را به مسیر زوال و نابودی حتمی سوق خواهد داد و شما را از سرزمین فلسطین بیرون خواهد کرد.

وی با هشدار به امریکا درباره پیامدهای بسیار خطرناک و بزرگ ادامه حمایت از رژیم صهیونیستی اظهار داشت که ایالات متحده امریکا و اسرائیل برای کشتار آوارگان هنگام رفتن آنها برای دریافت کمکها با یکدیگر در سطح میدانی هماهنگی می‌کنند که این بیانگر توحش امریکا در غزه است.

الحوثی بر ادامه عملیات یمنی‌ها در حمایت از مردم غزه تاکید کرد و گفت تاکنون، 86 کشتی را هدف قرار داده ایم، همچنین بندر ام الرشراش(ایلات) را با موشکهای بالدار هدف قرار داده ایم.

وی افزود تاثیر این عملیات نظامی در دریا و نیز در فلسطین و ناتوانی دشمن در برابر آن یک مساله روشن و واضح است و دشمن به آن اعتراف کرده است.

رهبر انصارالله درباره تجاوزات امریکا و انگلیس به یمن گفت نیروی دریایی امریکا به این سطح از ذلت و خواری از قرن نوزدهم تاکنون نرسیده است.

وی تاکید کرد این وضعیت بد نیروی دریای امریکا نتیجه سرسختی واشنگتن و نپذیرفتن راه حل صحیح و منصفانه یعنی توقف تجاوزگری و جنایات و پایان محاصره نوار غزه است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا