سیاسی

گالانت: حملات به لبنان را گسترش و افزایش می‌دهیم

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی پس از ترور یکی از فرماندهان حزب الله لبنان برخی جزئیات مرحله دوم جنگ با لبنان را فاش کرد.  

میدل ایست نیوز: یوآو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی روز جمعه وضعیت فرماندهی شمال را ارزیابی و از عملیات انجام شده در رابطه با ترور معاون فرمانده یگان موشکی حزب الله  تمجید کرد.

به گزارش روسیا الیوم، گالانت گفت: امروز وارد فرماندهی منطقه شمال شدم تا از نزدیک یک حمله موفق دیگر مانند آنچه  را صبح امروز علیه یکی از فرماندهان حزب الله رخ داد، بررسی کنم چرا که  نتایج عملیات فرماندهی شمال بسیار چشمگیر است و این رشته عملیات در سطح بسیار بالایی انجام می شود.

وی افزود: ما از مرحله دفاع به مرحله تعقیب و پیگرد حزب الله هر کجا که باشد، خواهیم رفت و این مساله در مورد  بیروت، بعلبک، صور، صیدا، نبطیه و کل نوار غزه و همچنین برای مکان‌های بسیار دورتر مانند دمشق و سایر نقاط نیز صدق خواهد کرد.

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در پایان گفت: مسئول خسارات هنگفت در لبنان، حزب الله است و مسئول تلفات فراوان در سازمان حزب الله شخص سید نصرالله است و تاوان هر اقدامی  را  که از لبنان انجام شود؛ خواهند پرداخت. ما سرعت حملات را افزایش و گسترش خواهیم داد. این چیزی است که من این هفته در واشنگتن نیز  به لوید استین  وزیر دفاع  امریکا و این در واقع همان چیزی بود که به آموش هوکشتاین فرستاده ویژه نیز گوشزد کرده بودیم.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی  امروز اعلام کرد که در حمله پهپادی به جاده البازوریه و دره گیلو در منطقه صور در جنوب لبنان معاون فرمانده یگان موشکی حزب الله ترور کرده است.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا