اجتماعی

فدراسیون فوتبال عراق:
داور بازی با ویتنام، «علیرضا فغانی» نخواهد بود

فدراسیون فوتبال عراق شایعات منتشرشده درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار تیم ملی این کشور برابر ویتنام را تکذیب کرد.

میدل ایست نیوز: فدراسیون فوتبال عراق امروز سه شنبه (2 آوریل) قضاوت علیرضا فغانی در دیدار تیم ملی این کشور برابر ویتنام در بصره را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) فدراسیون فوتبال عراق در بیانیه ای شایعه منشر شده توسط رسانه های مختلف مبنی بر قضاوت دیدار تیم ملی فوتبال عراق و ویتنام توسط فغانی داور ایرانی-استرالیایی را تکذیب کرد.

فدراسیون فوتبال عراق افزود خبر قضاوت دیدار مذکور صحت ندارد و اسامی تیم‌های داوری و ناظر مسابقات توسط AFC در بازه زمانی مشخص در سایت رسمی و به فدراسیون‌های ملی مربوطه اعلام می‌شود.

فدراسیون مذکور از همه رسانه‌ها خواست تا در انتشار اخبار دقیق باشند و اخبار نادرست را منتشر نکنند تا فضای ورزش دچار آشفتگی نشود.

تیم ملی فوتبال عراق و ویتنام در دور ششم مرحله مقدماتی آسیا برای جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

عليرضا فغانی پیش از این، در دور اخیر جام ملت‌های آسیا در قطر، با دادن کارت قرمز به ایمن حسین بازیکن عراقی، که باعث شکست این تیم در برابر اردن شد، بحث‌های بسیاری به پا کرد.

از آن زمان تاکنون هواداران فوتبال در عراق به عملکرد فغانی اعتراض می‌کنند و او را عامل محرومیت خود از قهرمانی جام ملت‌های آسیا می‌دانند.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا