خبر اولسیاسی

دستیابی بغداد و اربیل به راه حلی مناسب برای مساله حقوق کارمندان اقلیم کردستان

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق از دستیابی به راه حل مناسب با دولت فدرال عراق برای حل مساله تخصیص حقوق کارمندان و حقوق بگیران در اقلیم کردستان خبر داد.

میدل ایست نیوز: مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق امروز چهارشنبه از دستیابی به راه حل مناسب با دولت فدرال عراق برای حل مساله تخصیص حقوق کارمندان و حقوق بگیران در اقلیم کردستان خبر داد.

به گزارش الفرات نیوز، وی در بیانیه ای اعلام کرد که پس از تلاش های پیوسته و گسترده تیم دولت اقلیم کردستان با همکاری مستحکم با تیم دولت فدرال عراق، دو طرف به راه حل مناسبی برای مساله حقوق کارمندان و حقوق بگیران در اقلیم کردستان دست یافتند.

بارزانی افزود که مایلم خالصانه از محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و همه نیروها و طرف هایی که برای عبور از این موانع و مشکلات با یکدیگر حمایت و پشتیبانی کردند، تقدیر و تشکر کنم.

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق بیان کرد که اقلیم کردستان طی مرحله اخیر، با تلاش های بسیاری برای آسیب به شهروندان اقلیم و نا امید کردن آنها مواجه شد و اینجا من بسیار از کارمندان و حقوق بگیران در اقلیم بابت پایداری و ثباتشان تشکر می کنم و ما تلاش می کنیم حقوق ماه مارس را پیش از عید سعید فطر به خصوص با تکمیل فرآیند توزیع حقوق ماه فوریه طی دو روز آتی توزیع کنیم.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا