سیاسی

دبیرکل حزب‌الله: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی قطعی است

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به تحولات نوار غزه  و  پاسخ قطعی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق پایتخت سوریه تاکید کرد ما در برابر یک اتفاق تاریخی قرار داریم که بقای رژیم صهیونیستی را در دایره خطر قرار داده است.

میدل ایست نیوز: دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز قدس تاکید کرد  مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد.

به گزارش النشره، حسن نصرالله  افزود:  مقاومت لبنان  هرگز از جنگ هراسی ندارد و تا کنون  نبرد خود را  بر اساس دیدگاه و راهبرد خود مدیریت کرده است و  از لحاظ اخلاقی، روانی، نظامی و انسانی برای هر جنگی آماده است و  دشمن را در صورت حمله به لبنان پشیمان خواهد کرد.

نصر الله با اشاره به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکید کرد بعد از 6 ماه نتانیاهو همچنان عاجز از نابودی حماس و مقاومت در غزه بوده و همچنین اسرای صهیونیست را هم نتوانسته است  از غزه برگرداند و اشغالگران هیچ طرحی برای روز بعد از جنگ ندارند.

سید حسن نصرالله خطاب به برخی حکام عرب گفت: کسانی که با رژیم صهیونیستی سازش و روابط خود را عادی کرده اند باید خجالت بکشند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان با اشاره به مذاکره نکردن ایران با امریکا درباره پرونده های منطقه ای تاکید کرد : هرکس اینگونه تحلیل می‌کند که تحولات غزه و فلسطین و عراق و یمن یا پرونده انتخاب رئیس جمهور لبنان، در انتظار  مذاکرات آمریکا و ایران است، حرف اشتباهی می‌زند. ایران هرگز درباره پرونده‌های منطقه‌ای با آمریکایی‌ها مذاکره‌ای نمی‌کند.

منبع
النشره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا