سیاسی

هواپیمای خطوط هوایی سوئیس مسیر پرواز به بیروت را تغییر داد

یک فروند هواپیمای وابسته به خطوط هوایی سوئیس به علت نامساعد بودن وضعیت امنیتی لبنان مسیر پرواز خود به بیروت پایتخت این کشور را تغییر داد.

میدل ایست نیوز: خطوط هوایی سوئیس اعلام کرد پرواز شب جمعه خود بین زوریخ و بیروت را پس از آنکه کارشناسان وضعیت امنیتی لبنان را دشوار ارزیابی کردند؛ تغییر داده است.

به گزارش الشرق الاوسط، این شرکت که یکی از زیرمجموعه‌های گروه آلمانی لوفت‌هانزا  محسوب می شود به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد پرواز بیروت خود را  با ۱۳۸ مسافر به مقصد وین پایتخت اتریش تغییر مسیر داده است .

سخنگوی خطوط هوایی سوئیس اعلام کرد با توجه به تحولات اخیر در خاورمیانه و پس از اینکه کارشناسان ما به این نتیجه رسیدند ارزیابی وضعیت لبنان در شب گذشته حاکی از دشوار بودن شرایط است، تصمیم به قطع این پرواز و تغییر مسیر آن گرفته شد.

وی افزود: از آنجایی که این هواپیما مجوز فرود در زوریخ را نداشت، به عنوان یک اقدام احتیاطی به وین بازگشت تا بتواند وضعیت را به درستی ارزیابی کند.

این منبع افزود: پس از بررسی دقیق، در نهایت این شرکت هواپیمایی تصمیم گرفت پروازهای خود به بیروت و تل آویو را  فعلا حفظ کند، اما  از نزدیک مراقب اوضاع باشد.

در همین ارتباط روزنامه سوئیسی «تاگز آنزیگر» نیز گزارش داد شماری از خلبانان و مهمانداران سوئیسی نگران وضعیت در فلسطین اشغالی هستند و تعداد فزاینده ای از آنها نام خود را  از پروازهای تل آویو خارج کرده اند.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا