سیاسی

بلوک های سیمانی از مقابل سفارتخانه ها در بغداد برداشته می شود

فرماندهی عملیات بغداد از برداشتن قریب الوقوع بلوک های سیمانی و موانع از مقابل سفارتخانه های خارجی در بغداد پایتخت عراق خبر داد.

میدل ایست نیوز: سرلشکر ولید التمیمی فرمانده ستاد عملیات بغداد روز شنبه اعلام کرد بزودی تمامی بلوک های سیمانی از مقابل سفارتخانه های خارجی برداشته خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق(واع)، بیش از 70 درصد از بلوک های سیمانی و بتنی در مقابل ساختمان ها برداشته شده است اما هنوز در مقابل برخی مکان های مهم نظیر سفارتخانه ها بلوک های سیمانی وجود دارند که ما منتظر هماهنگی ها و سازماندهی امور با سفارتخانه ها هستیم تا این مقادیر باقی مانده را نیز برداریم.

وی با اشاره به اینکه سفارتخانه ها مرتبط با وزارت امور خارجه هستند و باید هماهنگی هایی با این وزارتخانه برای برداشتن بلوک های سیمانی صورت گیرد؛ افزود: در آینده نزدیک بلوک های سیمانی و بتنی برداشته خواهند شد و باید طوری از مکان های استیجاری یا تحت تملک دیگران نگهداری کرد که تاثیری در بازگشایی معابر یا پیاده روها نداشته باشند.

وی با اشاره به نصب دوربین های مداربسته در تمامی مناطق پایتخت بغداد به منظور کنترل بهتر این شهر خاطرنشان کرد: این امر مطابق با دستورات محمد شیاع السودانی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق صورت گرفته است.

این مقام عراقی در پایان به کاهش میزان جرائم جنایی در پایتخت عراق و برخورد پلیس با مرتکبان هرگونه جنایت اشاره کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا