سیاسی

آماده باش رژیم صهیونیستی برای مقابله با پاسخ احتمالی ایران

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی پس از ارزیابی وضعیت عملیاتی با افسران ارشد ارتش تاکید کرد تدارکات لازم برای مقابله با هر سناریویی از طرف ایران، دیده شده است.

میدل ایست نیوز: یوآف گالانت وزیر دفاع رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه (7 آوریل) خبر داد تدارکات لازم برای مقابله با هر سناریویی از طرف ایران، دیده شده است.

به گزارش «الحره» دفتر گالانت پس از ارزیابی وضعیت عملیاتی با افسران ارشد، بیانیه ای صادر کرد.

بر اساس بیانیه دفتر وزیر دفاع رژیم صهیونیستی گالانت تاکید کرد تدارکات لازم برای مقابله با هر سناریویی از طرف ایران، دیده شده است.

گفتنی است در اول ماه جاری جنگنده های رژیم صهیونیستی کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار دادند. در این حمله بخشی از ساختمان کنسولی سفارت ایران و اقامتگاه سفیر هدف قرار گرفت.

در جریان این حمله هوایی هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

رهبر ایران در پیامی به مناسبت حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرلشکر زاهدی و همرزمانش تاکید کرد که رژیم غاصب و منفور صهیونیست را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد.

همچنین حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ایران با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند که هیچ شهادتی بدون پاسخ نمی‌ماند، گفت: هر شهیدی یک انتقام مجزا دارد و در زمان و مکان مناسب این انتقام‌ها گرفته خواهد شد.

منبع
الحره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا