اجتماعی

هشدار اقلیم کردستان درباره هرگونه سوء استفاده مالی از حضور گردشگران

سازمان گردشگری اقلیم کردستان عراق درباره هرگونه سوء استفاده از حضور گردشگران در اقلیم  در عید فطر برای افزایش بهای هتل‌ها و تفرجگاه‌ها هشدار داد.

میدل ایست نیوز: سازمان گردشگری اقلیم کردستان عراق درباره هرگونه سوء استفاده از حضور گردشگران در اقلیم  در عید فطر برای افزایش بهای هتل ها و تفرجگاه‌ها هشدار داد.

به گزارش کردپرس، ابراهیم عبدالمجید، سخنگوی سازمان گردشگری اقلیم کردستان عراق گفت: سازمان گردشگری در برابر هر طرفی که از مناسبت عید فطر برای افزایش بهای هتل ها، رستوران ها و دیگر اماکن گردشگری سوء استفاده کند، به اقدامات بازدارنده دست خواهد زد.

ابراهیم عبدالمجید، پیش بینی کرد که با توجه به فضای جذاب بهاری در تمامی استان های اقلیم کردستان و همچنین تعطیلات عید فطر، بیش از 250 هزار گردشگر وارد اقلیم شوند.

وی تصریح کرد: برای تسهیل ورود بدون مشکل  این تعداد گردشگر به اقلیم کردستان، همکاری و هماهنگی با دستگاه های امنیتی اقلیم وجود دارد و تمامی امکانات رفاهی برای گردشگران فراهم خواهد شد.

پیش از این سیروان توفیق، مدیر بازاریابی گردشگری در اقلیم کردستان عراق گفت که اقلیم کردستان به دنبال جذب شمار بسیار گردشگران از داخل و خارج از اقلیم به ویژه با همزمان شدن عید با فصل بهار و آب و هوای معتدل است.

منبع
کردپرس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا