سیاسی

تاکید نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر حمله زمینی به شهر رفح

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با نادیده گرفتن هشدارها درباره حمله زمینی به رفح تاکید کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را از کامل کردن عملیات نابودی حماس حتی در شهر رفح باز دارد.

میدل ایست نیوز: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای زیادی وجود دارند که تلاش می کنند این رژیم را از عزم جدی خود منصرف کنند، اما این کارها هیچ فایده و نتیجه‌ای نخواهد داشت.   

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بنیامین نتانیاهو، روز سه شنبه با به چالش کشیدن تمامی هشدارهای بین المللی درباره خطرناک بودن یورش به شهر مملو از آوارگان رفح، تاکید کرد: ما فائق آمدن بر گردان‌های حماس از جمله گردان‌های موجود در شهر رفح را کامل خواهیم کرد و هیچ قدرتی در جهان نمی تواند ما را متوقف کند.

بر اساس بیانیه دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو این اظهارات را در جمع تعدادی از سربازان در یک موضع نظامی که به آن اشاره ای نشده است؛ بیان کرد.

 بر اساس این بیانیه نتانیاهو تصریح کرد: ما نابودی گردان‌های حماس از جمله گردان‌های موجود در شهر رفح را کامل خواهیم کرد و هیچ قدرتی در جهان وجود ندارد که بتواند ما را از این کار باز دارد.

گفتنی است بسیاری از کشورهای جهان با طرح رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات نظامی در رفح مخالفت کرده و درباره پیامدهای چنین حمله ای هشدار داده اند.

در همین حال نتانیاهو بار دیگر بر پایبندی خود به سه هدف اعلام شده جنگ غزه یعنی باز گرداندن همه مردان و زنان و همه سربازان ربوده شده، نابود کردن حماس و تضمین اینکه غزه دیگر تهدیدی برای این رژیم نباشد؛ تاکید کرد.

شایان ذکر است اینها همان اهدافی است که نتانیاهو قبلاً برای جنگ غزه در 7 اکتبر تعیین کرده بود، بدون اینکه ارتش این رژیم به هیچ یک از آنها دست یابد.

نتانیاهو با بیان اینکه هدف چهارمی هم وجود دارد، مدعی شد که حماس بخشی از محور شرارت ایران است که به دنبال نابودی ماست و وقتی ما حماس را شکست دهیم نه تنها بر آن بلکه بر محور شرارت پیروز شده ایم.

منبع
خبرگزاری آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا