اقتصادی

دعوت استاندار نجف اشرف از شرکت‌های ایرانی برای افزایش حضور در استان

استاندار نجف اشرف، در دیدار سفیر ایران در عراق همکاری‌های اقتصادی و زیارت‌های میلیونی مردمی را بررسی کرد.

میدل ایست نیوز: يوسف مکی کناوی، استاندار نجف اشرف، در دیدار محمدکاظم آل صادق، سفیر ایران در عراق، همکاری‌های اقتصادی و زیارت‌های میلیونی مردمی را بررسی کرد.

به گزارش «الفرات نیوز»، دفتر استاندار نجف در بیانیه‌ای اعلام کرد که کناوی در این دیدار گفت که نجف اشرف یک مرکز مهم گردشگری دینی از سراسر جهان است و درهای آن به روی همه باز است و استانداری می‌کوشد که به زائران خدمت‌رسانی کند.

وی افزود که نجف اشرف یک قطب مهم اقتصادی و تجاری در سطح عراق است و استانداری می‌کوشد که با همکاری کشورهای همسایه و کشورهای جهان و جذب شرکت‌های معتبر بین‌المللی موقعیت استان را تقویت کند.

کناوی افزود که بهبود وضعیت خدمات در سراسر استان و در بخش قدیمی شهر نجف اشرف که روزانه هزاران زائر از داخل و خارج عراق بدان تردد دارند اولویت اصلی استانداری اتسن.

وی از شرکت‌های ایرانی خواست که نمایشگاه‌های بازرگانی و صنعتی در نجف اشرف برگزار کنند تا چشم‌اندازهای تازه‌ای در همکاری اقتصادی و تجاری میان این استان و شرکت‌های معتبر ایرانی ایجاد شود.

سفیر ایران نیز تأکید کرد که روابط عراق با ایران مستحکم است و دو کشور اهداف مشترکی دارند و با همکاری حکومت‌های محلی برای تقویت روابط تلاش می‌کنیم.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا