سیاسی

کشف اجساد سربریده 5 عنصر یک گروه مسلح وابسته به روسیه در سوریه

دفاع ملی سوریه در منطقه صحرایی استان دیر الزور، پیکر 5 تن از نیروهای خود را که با سلاح سرد کشته شده بودند پیدا کرد.

میدل ایست نیوز: نیروهای گروه «دفاع ملی سوریه»، مورد حمایت روسیه، سه شنبه شب، در صحرای استان دیر الزور که تحت کنترل سوریه است، پیکر 5 تن از نیروهای خود که با سلاح سرد (چاقو) کشته شدند را پیدا کرد.

به گزارش «العربی الجدید» وسام العکیدی فعال و یکی از ساکنان منطقه ای در دیر الزور گفت نیروهای «دفاع ملی سوریه» پیکر 5 تن از نیروهای خود که سرهایشان با چاقو بریده شده بود در صحرای شهر المیادین پیدا کردند.

العکیدی تاکید کرد 5 فرد کشته شده در صحرای المیادین حومه استان دیر الزور در یک ماموریت اطلاعاتی بودند و احتمالا این عملیات توسط داعش انجام شده باشد.

از طرفی دیگر، «هوال دلشاد قامشلو»، از فرماندهان نیروهای «قسد» به همراه سه تن از افراد خود در اثر حمله با بمب های جاساز شده توسط افراد ناشناس در خودروی وی در شهرک الطیانه در حومه استان دیر الزور شرقی در شرق شوریه کشته شد.

همچنین دو تن از نیروهای «قسد» سوریه در حمله مسلحانه که به طور احتمال طی حمله افراد عشایر عرب که در ایست بازرسی «الشیحان» در نزدیکی شهرک «ذبیان» در حومه دیر الزور در شرق سوریه، جان خود را از دست دادند.

در ادامه نیز دو تن از نیروهای قسد سوریه در حمله ای که توسط افراد مسلح ناشناس موتور سوار به یک خودرو نظامی در روستایی در حومه استان الحسکه در شمال شرق سوریه انجام دادند، جان خود را از دست دادند.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا