سیاسی

امریکا: پیام ما به ایرانی‌ها رسید/جنگ به منطقه کشیده نمی‌شود

سخنگوی شورای امنیت ملی امریکا گفت معتقد نیستیم حملات ایران به جنگ منطقه‌ای کشانده شود و مشارکت ما در مقابله با حملات روز گذشته برای جلوگیری از این امر بود.

میدل ایست نیوز: جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی امریکا در گفت وگو با سی.ان.ان اعلام کرد که اغلب حملات از خاک ایران و باقی آن از خاک عراق، لبنان و یمن انجام شد.

به  گزارش «الجزیره» کربی افزود: «معتقد نیستیم این امر به جنگ منطقه ای کشانده شود و مشارکت ما در مقابله با حملات روز گذشته برای جلوگیری از این امر بود».

وی با بیان اینکه ایران صدها پهپاد و موشک پرتاب کرد، مدعی شد که حملات ایران خسارت قابل توجهی به بار نیاورده و این دلیلی است بر اینکه ایران به اندازه ای که ادعا می کند، قدرتمند نیست.

سخنگوی شورای امنیت ملی امریکا گفت که مشارکت نظامی امریکا در مقابله با حمله ایران دلیلی بر پایبندی قاطع این کشور نسبت به امنیت رژیم صهیونیستی است.

کربی افزود: «اعتقاد من است که پیام ما به ایرانی ها رسید که ما هرگز هر گونه هدف قرار دادن سربازان و تاسیسات خود را تحمل نخواهیم کرد».

شب گذشته سپاه پاسداران ایران حملات تلافی جویانه ایران در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را آغاز کرد و ده ها فروند پهپاد و موشک از ایران به سمت اراضی اشغالی فلسطین شلیک شد.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا