خبر اولسیاسی

نگرانی امریکا از نتانیاهو؛ بایدن خواستار عدم پاسخ تل‌آویو به حمله ایران شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نگرانی امریکا از نتانیاهو و درخواست بایدن از وی برای عدم پاسخ به حمله ایران خبر دادند.

میدل ایست نیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نگرانی امریکا از نتانیاهو و درخواست بایدن از وی برای عدم پاسخ به حمله ایران خبر دادند.

به گزارش المیادین، برخی مسئولان امریکایی به شبکه ان بی سی گفتند که از این می ترسند که اسرائیل به شکل متهورانه و سریع و بدون هرگونه اندیشیدن درباره پیامدهای حمله به ایران، به این کار دست بزند.

از سوی دیگر سه منبع آگاه به شبکه ان بی سی گفتند که جوبایدن رئیس جمهور امریکا نگرانی خود را از اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای کشاندن ایالات متحده به سمت یک جنگ گسترده تر تلاش کند، ابراز کرد.

سایت اکسیوس امریکا هم به نقل از مسئولان این کشور اعلام کرد که بایدن به نتانیاهو گفته است که ایالات متحده با هرگونه ضد حمله رژیم صهیونیستی به ایران مخالفت خواهد کرد. این مقامات به شدت ابراز نگرانی کردند که پاسخ رژیم صهیونیستی به حمله ایران، منجر به وقوع یک جنگ منطقه ای با پیامدهای فاجعه بار خواهد شد.

این مسئولان گفتند هنگامی که بایدن به نتانیاهو گفت که ایالات متحده هرگز در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد و از چنین عملیاتی نیز حمایت نخواهد کرد، نتانیاهو به او گفت که آن(مخالفت) را درک می کند.

شب گذشته سپاه پاسداران ایران حملات تلافی جویانه ایران در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را آغاز کرد.

همچنین CNN به نقل از یک مقام امریکایی اعلام کرد نیروهای ما بیش از 70 پهپاد و 3 موشک بالستیک را طی حمله ایران به رژیم صهیونیستی رهگیری کردند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا